VELA, PIRAGUA I REM A BORRIANA!!

El passat dimarts 1 d’octubre, l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar vàries activitats nàutiques a l’Escola de la Mar de Borriana, (Castelló).

Van poder practicar piragua, vela i rem (amb embarcacions col·lectives anomenades Falutxo). L’alumnat es va familiaritzar amb el vocabulari nàutic, així que aprengueren paraules com botavara, virar, proa, popa , estribor, pala, kayak, sotavent, vela major, escota i orsa, entre altres.

L’alumnat va tindre molt bon comportament al llarg del dia i van aprendre molts continguts relacionats amb les especialitats treballades.

Agraïm, com sempre, la professionalitat i bon tracte de tot l’equip de monitores i monitors de l’Escola de la Mar de Borriana i des d’ací volem destacar un record especial a Toño i Willy que, lamentablement, ens van deixar enguany per seguir navegant en aigues molt llunyanes.

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!