Les famílies que vulguen participar en el programa de banc de llibres per primera vegada i ser-ne beneficiàries hauran de sol·licitar-ho del 5 al 20 de juny de 2017, amb la sol·licitud electrònica que consta en la web: https://sede.gva.es la sol·licitud impresa es presentarà al centre on es trobe
matriculat l ́alumnat.
L ‘alumnat participant en el programa de banc de llibres durant el curs 2016/17 no haurà de presentar cap sol·licitud per a ser participant del banc de llibres 2017/18, ja que aquesta condició es manté si no es renuncia. En cas de renúncia es farà amb la sol·licitud habilitada. aquesta renúncia no eximirà de l ́obligació de tornar els llibres deixats en préstec.
En qualsevol dels casos serà imprescindible per poder participar en el banc de llibres el lliurament del lot complet de llibres de text i material curricular corresponents al curs 2016/17 en el centre on han estat matriculats.
Per a més informació tens el Web de Xarxa llibres