PROVES D’ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS

CLICAR AL SEGÜENT ENLLAÇ PER OBTINDRE TOTA LA INFORMACIÓ DES DE LA PÀGINA WEB DE CONSELLERIA

SEGUIDAMENT US RESUMIM EL MÉS RELLEVANT:

Calendari Proves d’Accés 2020

INSCRIPCIÓ (del 25 al 29 de maig 2020):

• SOL·LICITUD D’INSCRIPCIÓ* per a fer la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà.
  • SOL·LICITUD D’INSCRIPCIÓ* per a fer la prova d’accés a cicles formatius de grau superior.
  • Publicació llistats d’alumnes que han de realitzar la prova en un altre centre: 10 de juny de 2020
  • Publicació llistats provisionals d’admesos: 10 de juny de 2020
  • Publicació llistats definitius d’admesos i exclosos: 19 de juny de 2020
  • PROVES GRAU MITJÀ I SUPERIOR: l’1 i 2 de juliol 2020
  • PROVES GRAU SUPERIOR: l’1 i 2 de juliol 2020
  • Publicació llistats provisionals qualificacions prova grau mitjà: 6 de juliol de 2020
  • Publicació llistats provisionals qualificacions prova grau superior: 6 de juliol de 2020
  • Termini de lliurament documentació justificativa prova grau mitjà i grau superior: del 18 de maig al 8 de juliol de 2020, tots dos inclusivament.
  • Publicació llistats definitius qualificacions i lliurament de certificats prova grau mitjà i superior: 10 de juliol de 2020

*La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, davant la situació actual originada pel COVID-19, i amb la finalitat d’evitar desplaçaments per a presentar les sol·licituds en els centres docents, ha habilitat la possibilitat de remetre aquestes sol·licituds per correu electrònic a la secretària dels centres docents especificats en l’apartat sisè d’aquesta resolució.

Es pot consultar el correu electrònic dels centres aquí:

Grau Mitjà

Grau Superior

L’adreça electrònica per enviar la sol·licitud a l’IES PEDREGUER és: 03015142.secret@gva.es

Eleccións Consell Escolar: sorteig per a la constitució de la Junta Electoral.

La Direcció de l’IES Pedreguer

INFORMA

Que mitjançant la Resolució de 23 de setembre de 2019 de la Direcció General d’Innovació educativa i Ordenació es convoquen eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics.

És per això que fem públic l’anunci del sorteig per a la constitució de la Junta Electoral.

Aquest sorteig es farà en

ACTE PÚBLIC el dilluns 14 D’OCTUBRE a les 14:10h a la SECRETARIA DE L’IES PEDREGUER.

Pedreguer, a 4 d’octubre de 2019

Signat: JOSE MIGUEL MUT RONDA

Director de l’IES Pedreguer.

BEQUES MEC

(Per a Batxillerat, FPB i Cicle Formatiu)

Termini de presentació: fins l’1 d’octubre de 2019

La sol·licitud es presenta per mitjà de formulari on-line a través de la pàgina web del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport

Pàgina web: www.mecd.gob.es

• Becas, ayudas y subvenciones
  • Estudiantes
  • Becas y ayudas para estudiar
  • Bachillerato o Formación Profesional
  • Becas y ayudas a alumnos de niveles postobligatorios (niveles no universitarios), curso 2018-2019.

HORARI D’INCORPORACIÓ INICI DE CURS 2019-20

9:00h. 1ESO
10:00h. 2ESO
11:00h. 3ESO i 4ESO
12:00h. BAT, FPB i CFGM

• L’alumnat de 1ESO haurà d’esperar a l’entrada del centre fins que se’ls indique que entren a la sala d’usos múltiples. Després se’ls cridarà nominalment per grups i aniran acompanyats pel tutor/a a l’aula designada.
• La resta d’alumnes d’ESO, BAT, 2n FPB i 2n CFGM hauran d’acudir a l’hora indicada a l’aula de tutoria que s’especificarà a les llistes de grups que es penjaran a l’entrada del centre.
• L’alumnat de 1r FPBi 1r CFGM haurà d’acudir a la sala d’usos múltiples a l’hora indicada i acudiran després a l’aula acompanyats pel tutor/a.

BANC DE LLIBRES 2019/20

ELS LLIBRES DEL CURS NOU S ́HAN D ́ARREPLEGAR DINS DE LES SEGÜENTS DADES I HORARI:

DIJOUS I DIVENDRES 5 i 6 DE SETEMBRE 2019
HORARI DE 11 A 1(MATÍ) I DE 5:30 A 7:30(VESPRADA)

RECORDEU: que són mares, pares i tutors legals els responsables d’arreplegar els llibres i signar la seua entrega.