Convocatòria del AMPA pel rastro

Es comunica a tots/es els associats a l’AMPA del IES de Pedreguer que l’ajuntament ens ha donat els beneficis del Parking del Rastro del proper diumenge 27 de Gener de 2019.
Es necessiten voluntaris/es per a estar en les entrades al parking en dos torns de 8:00h a 10:30h i de 10:30h a 13:30h, aproximadament.
Es convoca principalment als pares de l’alumnat de 4t de la ESO i 2n de Batxillerat, principals beneficiaris de les ajudes de l’AMPA en la celebració del Acte de final de curs i entrega de les Orles.
De tota manera, qualsevol voluntari serà benvingut.
Si us plau, els interessats envieu un correu electrònic de confirmació al e-mail de l’AMPA ampa.iespedreguer@gmail.com i especifiqueu el torn que us interessaria per poder organitzar-nos.
Esperem el vostre recolzament. Entre tots/es la feïna es mes fàcil.
Gràcies per la vostra col·laboració.
AMPA IES PEDREGUER

Banc de llibres curs 2017-18

Les famílies que vulguen participar en el programa de banc de llibres per primera vegada i ser-ne beneficiàries hauran de sol·licitar-ho del 5 al 20 de juny de 2017, amb la sol·licitud electrònica que consta en la web: https://sede.gva.es la sol·licitud impresa es presentarà al centre on es trobe

matriculat l ́alumnat.

L ‘alumnat participant en el programa de banc de llibres durant el curs 2016/17 no haurà de presentar cap sol·licitud per a ser participant del banc de llibres 2017/18, ja que aquesta condició es manté si no es renuncia. En cas de renúncia es farà amb la sol·licitud habilitada. aquesta renúncia no eximirà de l ́obligació de tornar els llibres deixats en préstec.

En qualsevol dels casos serà imprescindible per poder participar en el banc de llibres el lliurament del lot complet de llibres de text i material curricular corresponents al curs 2016/17 en el centre on han estat matriculats.

Per a més informació tens el Web de Xarxa llibres

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA AMPA

SE US RECORDA QUE EL PROPER DIMARTS 18 DE NOVEMBRE A LES 22:00 EN LA CASA DE LA CULTURA SE CELEBRARÀ L’ASSEMBLEA ANUAL ORDINÀRIA DE L’AMPA. ESPEREM COMPTAR AMB LA VOSTRA PRESÈNCIA.

ESCOLA DE PARES

Les AMPES de l’Escola Infantil La Glorieta, del Col·legi Trinquet, l’Alfàs i de l’IES PEDREGUER han organitzat una Escola de Pares que es realitzarà a la Casa de Cultura a les 22:00. Ací us deixem el cartell:

cartell ampa-01_phixr

ESPEREM COMPTAR AMB LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

XERRADA SOBRE DROGODEPENDÈNCIA

La Junta Directiva de l’AMPA del IES DE PEDREGUER us convida a la xerrada sobre drogodepèndencia que tindrà lloc el proper dimarts  22 d’octubre a la Casa de Cultura de Pedreguer.

Assemblea AMPA

ampa

Es convoca assemblea ordinària de l’AMPA el proper dimarts, 8 d’octubre, a les 20,30 hores, en la Sala d’Usos Múltiples de l’IES Pedreguer.