EL LABORATORI DEL CFGS PRÒTESIS DENTAL JA ESTÀ TOTALMENT EQUIPAT I EN PLE FUNCIONAMENT.

El nou cicle de formació professional de grau superior en PRÒTESIS DENTAL, ha estat un repte molt important per a l’IES de Pedreguer, ja que calia fer un gran esforç tant tècnic com personal per poder tindre les instal·lacions apropiades i tota una sèrie de maquinaria especifica per poder desenvolupar els estudis d’una forma molt professional.

Han estat mesos de treball en equip, però a dia d’avui, ja podem dir que el laboratori de pròtesis dentals ja està totalment equipat i actiu.

En aquest laboratori, l’alumnat de primer curs estudia i practica tot allò que cal per poder realitzar les pròtesis dentals, ja siguen completes, parcials, esquelètiques i ortodòncia, tant de forma analògica com digital, a banda dels mòduls interdisciplinaris. Cal dir que aquesta última, la digital, és la primera vegada que s’estudia des de el primer dia de classe en tot el territori nacional. Per tant, l’IES de Pedreguer, podem dir que ha estat pioner en aquesta forma d’ensenyança tant actualitzada.

El laboratori consta de tota mena de maquinària moderna, incloent la impressora 3d de resina líquida, els ordinadors amb el software de disseny digital, una pantalla tàctil de 75”, una càmera sense fil que es reprodueix en la gran pantalla, així com micromotors, espàtules elèctriques, llocs de treball professionals i un munt de maquinària d’última generació.

L’alumnat que està cursant aquestos nous estudis, disposa d’un gran equip de professors tant en l’àmbit docent, com en el sanitari, i en el professional en pròtesis dentals. Combinen mòduls teòrics amb pràctiques professionals, així com els continguts interdisciplinaris.