ADMISSIÓ A CICLES FORMATIUS

ADMISSIÓ A CICLES FORMATIUS (GM, GS)

En aplicació de la Llei Orgànica 3/2020, d'Educació (LOMLOE), la Conselleria de Cultura, Educació i Esport va elaborar una nova normativa que regula l'admissió de l'alumnat als centres públics i privats concertats. Esta normativa pot ser consultada i descarregada en la pàgina web d'admissió de conselleria:

En aquest enllaç també es poden trobar els assitents d'admissió telemàtica que només estaran actius durant el termini de matriculació del nivell corresponent.
L'alumnat no adscrit que sol·licite plaça haurà de presentar una única sol·licitud en el centre que demane en primera opció. La presentació de sol·licitud en més d'un centre, en comportarà l'anul·lació.

Podeu descarregar-se els criteris per a la baremació de les so·licituds en el següent enllaç.

CRITERIS PER A BAREMACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

En virtut del que especifiquen les instruccions de la Conselleria d'Educació l'IES LA PATACONA ha decidit adoptar com a circumstància específica concedir un punt a l'alumnat que  tinga el domicili familiar o laboral situat a l'àrea d'influència del centre (Alboraia).

CALENDARI D’ESCOLARITZACIÓ.

CICLES FORMATIUS, MITJÀ I SUPERIOR  CURS 2024-2025

NIvell GRAUS MITJÀ SUPERIOR
Presentació sol·licituds(online) 24/05-03/06
Entregar requisit acadèmic * Ordinària: fins al 03/07
Llistes provisionals 09/07
Reclamacions (Direcció) 9/07 - 11/07
Llistes definitives 23/07
Al·legacions (C. Escolar) 23/07 - 25/07
Matrícula al centre 24/07 - 30/07
* REQUISIT ACADÈMIC:
  • Nota mitjana de l'ESO, Batxillerat o altre cicle formatius (Certificat de nota mitjana) .
RECOLLIDA DE SOBRE DE MATRÍCULA:
  • Data: El dia de la publicació de les llistes definitives.

Els alumnes que no es matriculen en la data indicada en el seu moment perdran el dret a la matrícula.

MES INFORMACIÓ (Normativa, Instàncies, etc…):