🏛️ PROJECTE ATENEA 🏛️

🌿 Que és el Projecte Atenea 🏛️

Des de fa uns anys, a l’IES La Patacona, es duu a terme el Projecte Atenea, l’objectiu del qual és identificar i reconèixer els bons resultats acadèmics i l’esforç demostrats pel nostre alumnat.

Mitjançant aquest projecte, es pretén augmentar la motivació del xics i xiques matriculats al nostre IES i reforçar les actituds positives cap a l’estudi. Cada avaluació, les professores responsables del programa, analitzen els resultats i elaboren una llista amb les persones que compleixen els requisits, les quals obtindran algun benefici especial (activitat extraescolar, taller, obsequi…).

La llista varia cada trimestre i totes les alumnes i els alumnes poden formar part del projecte. Vos animem a participar! Està a l’abast de tots!

🌿 Més Informació del Projecte Atenea 🏛️

🌿 Notícies del Projecte Atenea 🏛️

• Nova pàgina del Projecte Atenea
    Hem publicat una nova pàgina on trobareu tota la informació i les novetats del Projecte Atenea: 🌿 PROJECTE ATENEA 🏛️
  • SURFING DAY GRUP ATENEA.
    Vídeo de les activitats aquàtiques realitzades pel grup Atenea el 13 de juny de 2022 a la platja de La Patacona.

🌿 Galeria d’imàtgens 🏛️