L’assamblea de professorat de l’IES La PATACONA comunica que porta més de
60480€
del seu sou invertits en la defensa de l’ensenyament públic.
Reclamem que eixos diners se reenverteisquen en necessitats educatives dels centres públics.
A més reclamem a la conselleria, pel be de tota la comunitat educativa, es pose a negociar seriosament i deixe de costat la política de desgastament i descrèdit.
DEPARTAMENTS
PARTICIPACIÓ DE L’ALUMNAT DE 2n EN SEMBRANT POESIA

Les alumnes de 2n de batxillerat han participat en l’11a edició de Sembrant poesia que… LLegir més
Desafiament CanSat

🚀 El dia 5 de Maig l’alumnat de l’IES La Patacona va participar, junt amb… LLegir més
SURFING DAY 2026
Els alumnes de primer d´ESO van gaudir d´una feliç jornada de Surf a la platja… LLegir més
SENDERISME I BANY A MONTANEJOS 2026.
Vídeo i fotos de l´activitat realitzada pels alumnes de quart d´ESO a Montanejos el 4… LLegir més
DIA BLAU A LA MARINA REIAL.
Els alumnes de tercer d’ESO van estar navegant al port de València el 23 d’abril… LLegir més
CENTRE
Comunicat de suport de l’AFE IES PATACONA

Reproduïm ací el comunicat que ens ha enviat l’AFE: LLegir més
Dades reals de la situació del nostre centre.

Davant de les dades publicades per l’administració volem donar a conèixer el fet de que… LLegir més
ROBODK A LA PATACONA

Des de l’IES La Patacona, i en estreta col·laboració amb RoboDK, posem en marxa de… LLegir més
Erasmus+ a Roma: Us de la inteligència artificial en l’educació.

Ací teniu una infografia que ens ha fet la professora Emilie Moilleau sobre la seua… LLegir més
Erasmus+: Immersió educativa a Kobletz

Adjuntem ací la memòria de la estada de la professora Julia Blanes, del nostre institut,… LLegir més









