ESO I BATXILLERAT

Vine a fer la ESO i el Batxillerat al nostre centre. Trobaràs un bon ambient de treball en les nostres instal·lacions que hem ampliat i renovat recientment.  Tant a la ESO com al batxillerat garantim la màxima optativitat per que estudies el que vullgues. A més, en els darrers anys, el 100% dels alumnes que s'han presentat a les PAU (selectiu) ha passat la prova amb bons resultats.

IMATGE PERSONAL

En el nostre centre podràs estudiar FP Bàsica de Perruqueria i Estètica, Grau Mitjà de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar, Grau Mitjà d'Estètica i Bellesa i Grau Superior de Caracterització i Maquillarge Professional. Els nostres docents acumulen anys d'experiència, tant en el ensenyament com en el camp professional.  Això es reflecteix en l'éxit del nostre alumnat. Estem orgullosos de comptar entre els nostres titulats amb premis nacionals i inclús un Goya.

ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA

A les nostres instal·lacions es pot estudiar la FP bàsica de Electricitat i Electrònica, el cicle mitjà d'Instal·lacions Elèctriques o el cicle superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats. Tenim una gran borsa d'empreses on fer les FCT, que a voltes criden sol·licitat treballadors. La empleabilitat dels nostres titulats supera el 80%.

familias.png

ACCÉS A CICLES

En el següent enllaç teniu la informació dels camins d'accés a cicles formatius de Grau Mitjà: CFGM. Si el que voleu es informar-se dels camis d'accés al Grau Superior feu clic ací: CFGS.Si el que voleu és informació de la prova de cicles feu clic ací: Prova de Cicles.