Visita professors Mysen

Aquesta setmana, dos professors de Mysen videregående skole estan visitant el nostre centre per a conèixer el sistema educatiu espanyol amb les especificitats del valencià i comparar el sistema de la formació professional als nostres països. El seu màxim interès és comparar les metodologies aplicades al cicle de perruqueria en els dos centres.

També els resulta molt valuosa la nostra experiència en Acreditacions FP d’Erasmus perquè el seu centre sols disposa de l’ Acreditació Erasmus d’Escolar i desitgen demanar-la amb les millors condicions.

Així celebrarem una reunió de l’equip CICFP (comissió d’internacionalització del centre, formació professional) amb el professorat noruec Whes i Anne per tractar diferents temes relacionats amb el programa Erasmus+. Un d’ells és organitzar mobilitats d’alumnat entre els dos centres docents amb totes les qüestions logístiques que això implica.

Aquesta visita-observació ha estat preparada i programada amb dedicació per incloure:

• Presentació de l’equip directiu.
  • Visita guiada per les instal·lacions de l’IES.
  • Reunió amb la cap d’Estudis d'FP i la cap de departament d’Imatge personal per donar-los a conèixer el sistema educatiu espanyol i valencià.
  • Reunió amb el Coordinador Erasmus de l’IES per explicar els diferents projectes Erasmus i la línia d'internacionalització del nostre centre.
  • Explicació de les característiques, aules-taller, etc. de la família d’Electricitat per la seua cap de departament i altres membres del professorat.
  • Immersió amb aules-taller dels cicles d’Imatge Personal d’estètica i Caracterització.
  • Observació d’activitats d’ensenyament-aprenentatge del cicle de perruqueria on han pogut interactuar.

• Visites a empreses del sector relacionades amb el centre per a la formació en centres de treball
  • Tast de la gastronomia típica de l’horta: paella, orxata i fartons..
  • Informació del centre històric de València i altres llocs d’interés turístic.

A més no ens hem oblidat de la interacció social amb els diferents equips del centre i res millor que una paella a l’aula Verda!

erasmus
WhatsApp Image 2023-04-27 at 00.27.18 (2)