PARTICIPACIÓ XII OLIMPÍADES DE FILOLOGIA CATALANA A LA UNIVERSITAT D’ALACANT

L'alumnat de 2n de Bat de l’IES Pare Arques va participar en les XII Olimpíades de Filologia Catalana d’aquest curs 22/23.

Les Olimpíades tenien dos fases, la primera fase tractava de realitzar un prova on line entre el 12 de desembre del 2022 al 25 de gener del 2023, d’aquesta fase van passar cinc alumnes del nostre centre. I aquest divendres 10 de febrer es va celebrar la final de manera presencial a la UA. En la final van participar 76 alumnes de diferents centres de la província d’Alacant. Cal destacar, que es va escollir aquesta data per homenatjar el dia de la dona i la xiqueta en la ciència que se celebra el dia 11 de febrer. A més, com a dada important dels 76 participants 56 eren dones la qual cosa demostra que la dona és molt present a la ciència i cal encoratjar-la.

El nostre alumnat va acabar la jornada amb un sabor agredolç, agre perquè es van quedar a les portes d’aconseguir alguna menció, i dolç perquè van passar una jornada convivint en un ambient universitari.