Projectes del cicle 1r de Grau Mitjà

L’alumnat del primer curs del cicle formatiu de grau mitjà de manteniment electromecànic de l’IES Pare Arques està realitzant un projecte de conformat per tal de treballar i assolir les competències que proposa el mòdul de “Tècniques d’unió i muntatge”.
Concretament tenim tres projectes en marxa que han elegit cada equip. Per una banda tenim un equip que està construint la rèplica d’un Renault 5 copa turbo de rallye. Altre equip està construint un avió biplà. I per últim, el projecte més ambiciós, la construcció de la mítica nau de la saga Star wars “El halcón milenario”.
A les imatges es pot veure com els alumnes treballen els materials amb diverses ferramentes.
Podem observar com tracen mesures tretes dels plànols, desbasten, tallen i deformen depenent les necessitats que exigeix el projecte.
La finalitat és que l’alumnat es motive pensant en el bon resultat final i, amb això, pose cura en tots els procediments i les tècniques assolint d’aquesta manera les competències del mòdul.