MISSATGE DE L’AMPA
Estimades famílies Iniciem un nou curs que estarà ple de reptes per als nostres fills i filles.Com sempre, l’AMPA de l’IES Pare Arques, està al vostre costat per tal de poder acompanyar-vos en allò que estimeu oportú.Per això et demanem, en primer lloc, que t’associes ja que així podem escoltar la veu de tots i totes. Si som molts podrem …
Flashmob de final de curs
L’alumnat d’educació física de 1r de Batxillerat va executar una coreografia al pati del centre els últims dies de classe com a tancament del curs, mostrant una gran coordinació. El tema escollit per al Flashmob ha esta la salut mental, donant a conèixer diferents patologies comunes que afecten a la major part de la societat.
Accionem els nostres parcs
Presentat al nostre centre el projecte educatiu “Accionem els nostres parcs”. Consisteix en la gravació de les diverses possibilitats esportives als parcs del poble, en aquest cas el ferrocarril. A cada alumne/a li se va assignar un lloc específic o zona al parc (escales, bancs, murs, columnes, fonts i rampes), i vàren investigar i descobrir les possibilitats esportives que es …
Premis IB 2024
Des de l’IES Pare Arques volem donar l’enhorabona als nostres alumnes Helena Oltra i Joel Calonge, guanyadors del Premi IB 2024 a l’excel·lència acadèmica. També hem de felicitar a Iñaki Berenguer, antic alumne de l’IES Pare Arques, per aquesta generosa iniciativa que cada any fa brillar al millor alumnat de l’Alcoià Comtat.
Teatre a l’IES Pare Arques
Els alumnes de 2nESO A, de l’assignatura de Castellà, han preparat la representació de “Melocotón en Almíbar” de Miguel Mihura. “No entiendo el texto” y “Es muy difícil de leer” han sigut les frases que van motivar la creació d’aquesta activitat. “Eso es porque el teatro no ha sido creado para ser leído, sinó para ser representado”- els va respondre …
Calistenia
El divendres 31 de maig vam inaugurar la pista de Calistenia del nostre centre, dins del Programa d’Innovació Educativa del curs 23/24, per millorar les activitats esportives que oferim. Els esportistes Carlos Sanjuan i Joan Vito van fer una demostració d’aquesta activitat física que utilitza el pes del propi cos per enfortir la musculatura i treballar també l’equilibri i la …
1r i 2n premi al concurs Desafío Robot de la Universitat Politècnica de València
L’IES Pare Arques aconsegueix el 1r i el 2n premi en el concurs Desafío Robot organitzat per la Universitat Politècnica de València. Les coreografies de robots “Palmeres” i “Mi novio es un zombi” han sigut un èxit i han donat el triomf a l’institut de Cocentaina. L’enhorabona a l’alumnat de 4t d’ESO participant i al Departament de Tecnologia.
Dia 5: Observació de classes
[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] Hui ha sigut l’últim dia de Job shadowing en l’institut.A primera hora, hem assistit a la classe d’Espanyol de primer de Batxillerat on hem fet una activitat pràctica per a treballar la competència comunicativa oral de l’alumnat.Seguidament ens hem dirigit a l’aula d’Anglès de primer d’ESO. L’alumnat ha fet una presentació individual de la seua família, projectant cadascú el …
Dia 4: Pensament computacional, programació i robòtica educativa.
[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] Hem començat el dia visitant l’escola de Sint Paulus Gasischolen, que és un centre catòlic d’Educació Primària focalitzada en TIC, pensament computacional i sostenibilitat. Tracta alumnat amb ACNEAE (Alumnat amb necessitats específiques especials). Després d’una explicació de les característiques del centre, s’aprofundeix en el personal, les tasques que fan cadascú, les seues fortaleses, el contacte amb les famílies i …
Dia 3 : Observació de classes
[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] Hui el grup de professors ens hem repartit en diferents classes per a fer l’observació: a primera hora (9:15h) hem anat a Tecnologia, Educació física i Llatí. A segona (10:15h) hem anat a classe d’Anglès; i a tercera hora (11:30h) hem assistit a l’aula STEM.En totes elles les dinàmiques han estat dividides en tres parts: explicació de l’activitat en …
Dia 2: Estratègia digital de centre.
[2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952] MOBILITAT BÈLGICA (CORTRIQUE) DEL 26/05/2024-01/06/2024 A les 9.30 ens ha rebut l’encarregat de projectes STEM, Joos, que ens ha acompanyat a l’Aula del Futur on hem comprovat com els alumnes utilitzaven la tecnologia per a dur a terme un projecte, que consistia en la creació de partits polítics.A continuació, hem assistit als “workshops Retrieval practice, Introduction Agile Learning Principals …
- 1
- 2
- 3
- …
- 10
- Entrades següents »