Projecte eTwinnig “Clean water living nature”

eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea que forma part d’Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport. El seu principal objectiu és fomentar la col·laboració escolar a Europa utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

L’alumnat de 2CFB d’Indústries alimentàries està treballant en el projecte eTwinning “Clean water living nature” amb altres centres educatius de Turquia, Romania, Itàlia i Portugal. Aquest projecte e-twinning consistix en una activitat intercultural i multidisciplinària que té com a finalitat sensibilitzar a l’alumnat participant de les repercussions que en el nostre planeta està tenint la contaminació de l’aigua i la importància de l’aigua per a mantindre i preservar la vida i els ecosistemes.