Associació de Mares i Pares de l’IES Pare Arques

Horari d’atenció:

Els dimarts de 10.30 a 12.00 a l’IES Pare Arques.

Telèfon: 675 52 02 18

ampaiesparearques2023@gmail.com

COM ASSOCIAR-SE A L’AMPA?

Ompli els següent formulari  amb les teues dades:

SOL·LICITUD D’ASSOCIACIÓ A L’AMPA DE L’IES PARE ARQUES

AVANTATGES D’ESTAR ASSOCIAT A L’AMPA

• Els pares poden rebre per whatsapp informació important.
  • Agenda anual amb calendari escolar.
  • Ajudes econòmiques en eixides de l’Institut segons criteri del professorat.
  • Pintures del Holi Run.
  • Esmorzar de dia de la Pau.
  • Esmorzar xocolata en nadal.
  • Orles de 4t d’ESO I 2n de BAT

Taquilles del IES Pare Arques
L’IES Pare Arques disposa de taquilles per a ser utilitzades pels seus estudiants, corresponent la gestió de la seua cessió a l’AMPA d’aquest centre.  Per tant, si eres estudiant del centre i vols utilitzar la taquilla durant el curs escolar 2023-2024, posa’t en contacte amb l’AMPA abans del 30 de setembre. Passada aquesta data, només se cediran taquilles si hi ha lliures. El cost de la cessió és de 15,00 € (5 preu pel seu ús i 10 fiança) per als socis de l’AMPA i de 20,00 € (10 preu pel seu ús i 10 fiança) per a aquelles famílies que no ho són. En tots dos casos, en finalitzar el curs i després de comprovar que la taquilla es troba en òptimes condicions, l’AMPA us retornarà els 10,00 € de fiança.

Durant la primera setmana del mes de juny, s’informarà del dia de la inspecció de les taquilles, perquè els estudiants pugueu retirar d’elles els vostres estris personals, i una vegada comprovat el seu estat de conservació, retornareu les claus i us entregarem els 10,00 € de fiança si la taquilla es troba en òptimes condicions. Si durant el curs se us extravia alguna clau, haureu de comunicar-lo a l’AMPA perquè us facilite una còpia, havent d’abonar 2,00 € per aquesta.
Us animem a gaudir d’aquest servei i evitar així motxilles carregades.

Estan a la vostra disposició en la primera planta del centre. Podeu consultar les condicions de l’ús de les taquilles en la web del centre (apartat AMPA) o passant-te pel despatx.
Per una estada còmoda i agradable en l’IES Pare Arques

Pots descarregar el document de cessió de taquilla al PDF adjunt.

Punxar ací per baixar el PDF

COM SOL·LICITAR AJUDA DE L’AMPA?

El professorat de l’IES Pare Arques pot demanar ajudes a l’AMPA, per fer activitats amb l’alumnat, descarregant i reomplint el formulari següent:

SOL·LICITUD D’AJUDA A L’AMPA (PROFESSORAT IES PARE ARQUES)