8 de març en l’IES PACO RUIZ

Aquest 8 de març ha sigut molt celebrat en el nostre centre i hem comptat amb diverses col·laboracions. La primera ha sigut la del nostre company de Plàstica Alberto que ens ha realitzat un cartell commemoratiu, incloent en ell l’eslògan que l’ONU proposa enguany per a aquest dia: “Per un món digital inclusiu per a la igualtat de gènere”

També hem comptat amb l’aportació del departament de Música, la seua professora Marta, que ha preparat l’obra Alcen la veu de la cantautora María Faubel, interpretada amb la percussió corporal de tot l’alumnat de l’assignatura. La cançó reivindica a dones científiques i artistes que al llarg de la història han sigut silenciades.

Des de la coordinació de Coeducació, s’ha promogut la realització d’un partit de futbol femení, compartit per alumnes i professores. Amb ell, tractem de valorar i animar a totes les dones que exerceixen o puguen exercir aquest esport, fins fa poc exclusivament masculí. En aquest activitat ens acompanyen companys professors que, també ells, són corresponsables amb aquest dia.

Podeu veure un vídeo del fantàstic ball punxant ací.