Jornades d’hípica inclusiva al nostre centre

L’alumnat de primer curs del cicle d’Activitats Físiques ha participat en dues activitats per formar-se en l’equitació al servei de persones amb diversitat funcional.

L’alumnat de primer del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Físiques i dins dels Mòduls de Guia Eqüestre i Tècniques d’equitació, ha participat de dues activitats al voltant de l’equitació per a persones amb diversitat funcional.

La primera tingué lloc el passat 29 d’abril i consistí en un taller d’equinoteràpia, equitació adaptada i hípica paralímpica per part del ex genet paralímpic Juan Domínguez.

El 13 de maig el grup de primer del cicle dugué a terme una jornada hípica lúdica adaptada a persones amb discapacitat intel·lectual del Centre Ocupacional Reina Sofia. Setenta persones, entre usuaris del centre ocupacional, personal que treballa amb ells, alumnat i les professores i tècnics del centre hípic han participat de l’activitat. Les dues experiències han estat un èxit per a tots i totes les participants. No sols es millora professionalment en la formació acadèmica, sinó que es guanya en solidaritat i en fer més humà el món en què vivim.

L’alumnat participant amb Juan Domínguez, genet paralímpic.

Diversos moments de les jornades, realitzades a Alboraia.