Taller de Robòtica en la UPV

Alumnes de l’assignatura de Programació, Intel·ligència Artificial i Robòtica(PIAR I) de 2ºESO i 3ºESO, en l’última setmana de classe de desembre van assistir a un taller de Robòtica que organitza el Museu de la Informàtica a l’Escola Superior d’Informàtica.

El taller introduïx a l’alumne en el món de la robòtica, insistint en el concepte de pensament computacional que permet dividir el problema en tasques senzilles. En el taller es programa un joc de ping-pong que utilitza un vehicle programat amb micro:bit com a pilota.

Els alumnes després van modificar el comportament del robot, obrint múltiples opcions de joc.

El preu del taller va ser una entrada sostenible en forma de RAEE (Residus d’Aparells Elèctrics i Electrònics) com un mínim gest amb el futur del nostre planeta. Els alumnes van portar piles, cables, ratolins i teclats inservibles, i altres residus de casa i de l’institut.

Este taller és una mostra del que veuran en l’assignatura en el tercer trimestre.