Matrícula ONLINE FP (Grau Mitjà i Grau Superior)

DATES IMPORTANTS:

• LLISTATS DEFINITIUS: 23 de juliol (amb l’usuari i contrasenya creats per a la sol·licitud es tindrà accés a tots els llistats).
  • MATRÍCULA PRESENCIAL: del 24 al 30 de juliol (es presentarà en Secretària del centre). RECOMANADA!
  • MATRÍCULA TELÉMATICA: del 23 al 29 de juliol (es presentarà en línia a través d’AdmiNova ).

A partir de la publicació definitiva d’admesos, per a la matrícula presencial, s’ha de vindre al Centre el més prompte possible per a recollir el sobre de matrícula.

Des de l’IES LA NÍA es recomana la matrícula presencial amb la finalitat de garantir un correcte emplenament i lliurament de la documentació.

ADMINOVA:

INSTRUCCIONS MATRÍCULA – FP DE GRAU MITJÀ I GRAU SUPERIOR:

PRESENTAR LA SEGÜENT DOCUMENTACIÓ PER A LA MATRÍCULA:

(Recordatori: si l’alumne/a és menor d’edat, han de firmar tots dos progenitors en els impresos on es demana la firma.)

1. Imprés de matrícula emplenat i firmat per l’alumne/a si és major d’edat. En el cas d’alumnes menors d’edat, es requerix la firma de tots dos progenitors.
  2. Certificat de nota mitjana d’accés.
  3. Justificant del pagament de taxes administratives. (consultar document de com generar-les).
  4. Segur escolar obligatori (Exempts majors de 28 anys) Pagant en metàl·lic 1,20 € en secretaria.
  5. Autorització per a la publicació d’imatges (demanar i entregar al tutor o tutora al setembre).
  6. Autorització d’eixida extraescolars per a activitats dins de la localitat (demanar i entregar al tutor o tutora al setembre). Només menors d’edat.
  7. Des de l’App web família 2.0 o en la pàgina web https://familia.edu.gva.es podrà consultar informació relativa al seu fill/a. Per a això és imprescindible que anote el correu electrònic del pare/mare/tutor en la fulla de matrícula i emplenar el document de sol·licitud d’accés a web família.
  8. Fotocòpia del DNI/NIE/TARGETA RESIDENT/PASSAPORT de l’alumne/a. En cas de no disposar de cap document anterior, presentar llibre de família.
  9. Fotocòpia de la targeta sanitària (SIP).
  10. Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental, si escau.
  11. Si ha manifestat patir alguna malaltia crònica que necessite medicació en el centre, hauran d’emplenar l’ANNEX IV i V , tal com establix la Resolució de 13 de juny de 2018, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual es dicten instruccions i orientacions d’atenció sanitària específica en centres educatius per a regular l’atenció sanitària a l’alumnat amb problemes de salut crònica en horari escolar. (DEMANAR MODEL EN SECRETARIA)

GENERACIÓ I PAGAMENT DE TAXES:

IMPRESOS MATRÍCULA:

GRAU MITJÀ: