XXV Prova Cangur Matemàtic

El passat dijous 23 de març de 2023 alumnes del IES La Foia d´ Elx han participat a la Universitat d ´Alcant de la XXV Prova Cangur. Hi havia molta expectació ja que aquesta prova no es celebrava desde abans de la pandèmia i per aixó enguany ha hagut una gran participació i expectació.La prova està convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.
El nostres alumnes de 2n cicle de l´ESO i Batxillerat han gaudit d´un matí molt animat  i universitari on després de la prova han pogut realitzat una visita guiada per la UA a algunes de les seues instalacions.

Molta sort a totxs!