IV Concurs literari

Torna el “IV Concurs literari: Tres imatges, un relat” i convidem a tota la comunitat educativa a participar segons la seua categoria.
Famílies i antics alumnes, recordeu que també vosaltres podeu optar a un premi, el de la CATEGORIA Sr.
A més, enguany tenim com a novetat la CATEGORIA E, en la qual els alumnes de 6° d’Educació Primària dels col·legis adscrits també poden participar.
Seguint la línia de treball de “Hamelin 2018. Capaços de tot”, la temàtica de la DISCAPACITAT ha d’estar present en els textos que es presenten. Enguany, les tres imatges són dels nostres alumnes Ainara González, Héctor Valero i Laura García.
Us deixem les bases del concurs i les fotografies. Des de l’AMPA i des de l’equip de professors de l’institut us animem a crear les vostres històries.
Molta sort!

Veure Bases del Concurs