Altra documentació a entregar en matrícula 1r batxillerat

hui s’han publicat els llistats d’admesos definitius a batxillerat.

El termini de matrícula és del 24 de juliol al 27 de juliol de manera telemàtica i fins al 28 de juliol de manera presencial. Passat el termini, si no realitzeu la matrícula, perdeu la plaça i s’oferirà a la llista d’espera.

Podeu realitzar la matrícula de manera telemàtica en www.telematrícula.es, allí haureu de pujar la documentació obligatòria escanejada, això inclou DNI d’alumne/a i dels progenitors/as, llibre de família, sentència i conveni regulador en cas de separació de els/as progenitors/as..etc

Comproveu que en escanejar o fer una foto als documents aquests SÓN LLEGIBLES.

Els documents a entregar a l’apartat ALTRA DOCUMENTACIÓ de telematrícula.es són

•Normes del centre signada per la família i l’alumne/a.

*Autorització de l’ús d’imatges (si així ho considereu).

• Autorització d’eixida a última hora.

Pagament de les taxes obligatòria corresponents a 1r de batxillerat. S’ha de pagar la taxa per expedició de l’historial acadèmic i taxes d’identitat.

Pagament del 1,12€ del segur escolar obligatori en el compte bancari del centre. El pagament es realitzarà per transferència en compte del centre indicant en el concepte el nom i cognoms de l’alumne/a.