Inici del lloguer de taquilles: procediment i dates

PROCEDIMENT DE LLOGUER I ÚS DE TAQUILLES

CURS 2023-2024

Benvolgudes famílies i alumnat de l'IES Joanot Martorell.

Volem anunciar-vos que, des del dimarts 17 d'octubre obrirem el termini de sol·licitud per a utilitzar una de les taquilles que queden lliures en l'institut, en règim de lloguer.

El procediment per a accedir a una taquilla és el següent:

1. Localitzar una taquilla: tria el pis, el corredor i el nivell (fila superior o fila inferior) on vols que estiga la teua taquilla. Recorda que una taquilla està lliure si no té cap cadenat posat. Totes les taquilles tenen retolat el seu número d'identificació a la porta.
  2. Examinar l'estat de la taquilla: comprova que la taquilla està en bon estat, i el mecanisme d'obertura i tancament funciona correctament.
  3. Preparar la documentació:

3.1: Si eres menor d'edat necessitaràs preparar la següent documentació:

- Contracte de lloguer de la taquilla (s'adjunten models en castellà i valencià): haurà d'estar emplenat pels teus progenitors/tutors legals i per tu, amb les vostres dades personals. Hauràs de consignar també el número de taquilla que utilitzaràs. En l'institut emplenarem els apartats corresponents al número de cadenat i al codi d'obertura. Han d'imprimir-se dues còpies. Si no tens impressora a casa, te les podem imprimir en l'institut,

-Fotocòpia del DNI/NIE/passaport dels teus progenitors/ tutors legals.

- Lliurament de 30€ en efectiu, en concepte de fiança o depòsit. T'ho retornarem quan decidisques acabar d'usar la taquilla, sempre que hages fet un ús responsable d'ella, i no hi haja cap desperfecte.

3.2: Si eres major d'edat necessitaràs preparar la següent documentació:

- Contracte de lloguer de la taquilla: haurà d'estar emplenat per tu, amb les teues dades personals. Hauràs de consignar també el número de taquilla que utilitzaràs. En l'institut emplenarem els apartats corresponents al número de cadenat i al codi d'obertura. Han d'imprimir-se dues còpies. Si no tens impressora a casa, te les podem imprimir en l'institut,

- Fotocòpia del teu DNI/NIE/passaport.

- Lliurament de 30€ en efectiu, en concepte de fiança o depòsit. Se't retornaran quan decidisques acabar d'usar la taquilla, sempre que hages fet un ús responsable d'ella, i no hi haja cap desperfecte.

1. Visualitza el vídeo que mostra com funciona el cadenat per a poder obrir la teua taquilla. Sembla difícil al principi, però en realitat és molt senzill. Els cadenats s'obrin amb un codi de tres xifres. En l'exemple del vídeo, el codi d'obertura és  6 – 32 - 18

L'alumnat que desitge utilitzar una taquilla podrà fer-ho des de dimarts que ve, dia 17 d'octubre.

El procediment de lloguer de taquilles es realitzarà, mentre existisca demanda per part de l'alumnat, tots els dies que es fan constar a continuació, d'acord amb el següent horari.

DÍA HORA LLOC
Dimarts 10.45-11.15 Vicedirecció
Dimarts 14.00-14.20 Vicedirecció
Divendres 10.45-11.15 Vicedirecció

Per a qualsevol pregunta o aclariment podeu contactar amb Vicedirecció en la següent adreça de correu electrònic:

oj.sanchez@edu.gva.es

En l'assumpte del missatge, simplement feu constar la paraula “Taquilas”.

Gràcies per la vostra paciència i interés.

DOCUMENT DE SOL·LICITUD

SOLIC. Y NORMAS VAL

INSTRUCCIONS D'US

Sol·licituds d’admissió fora de termini

La admissió/escolarització per a ESO i Batxillerat per al curs 23-24 va finalitzar el passat 12 de maig.
Si has arribat tard al procediment, a partir del 28 de juliol i durant el mes de setembre, si sobren places escolars després de les llistes d'espera de l'admissió telefonarem l'alumnat interessat.
Cal emplenar una sol.licitud fora de termini i enviar-la al mail: 46012999.secretaria@edu.gva.es
La llista d'espera es confeccionarà per rigorós ordre d'arribada dels correus.