MOBILITAT “BUSINESS FOR ALL” A LITUÀNIA

L’última setmana de l’hivern, un grup d’alumnes i dues professores de l’IES Francesc Tàrrega de Vila-real vàrem estar a Lituània en un intercanvi d’idees sobre economia i màrqueting, finançat pel programa Erasmus+ que impulsa la Unió Europea per a la formació multicultural de les futures generacions. Aquesta mobilitat forma part del projecte Erasmus+ KA229 “Business for All” que inclou la estada d’una setmana en els centres dels països participants per tal de conèixer de primera mà com alumnes de diferents procedències culturals desenvolupen el projecte en el seu lloc d’origen i treballen les idees que planteja el país amfitrió. La temàtica i les tasques que es realitzen en aquestes jornades tenen una continuïtat al llarg de totes les trobades i una especificitat en cada lloc on es produeix l’intercanvi. Els alumnes de l’IES Francesc Tàrrega ja havien estat a Itàlia, Hongria i Sèrbia, ara, tocava Lituània, i ja només quedarà Turquia, viatge que farem durant la setmana de Sant Pasqual, perquè tots els països participants han passat ja pel nostre centre.

En aquesta ocasió han format part del projecte els següents alumnes de primer de batxillerat de ciències socials, que cursen Economia com a optativa de modalitat:

Andrea Gómez Marcilla Jaume López Ripollés Alejandra Macián Sánchez Carlos Redón Parrado Anna Romero Vilanova

Les professores acompanyants han estat aquesta mobilitat:

Àngels Pérez Martínez, coordinadora del projecte i Teresa Ortells Renau, professora de suport.