Reconeixement positiu! Acreditació Erasmus+ SCH.

Reconeixement Positiu!

Aquest matí,  la Vicedirectora, Maite Feases, i el Secretari, Jaume Garcés, han estat en la Conselleria d’Educació per rebre el reconeixement per haver aconseguit l’acreditació Erasmus+ en l’àmbit ESCOLAR. Aquest mèrit es suma a l’acreditació en Formació Professional que el centre va obtenir fa dues convocatòries.

Aquestes acreditacions són un instrument per promoure, fins al 2027, mobilitats tant d’alumnat com de professorat i personal no docent del centre per aconseguir uns objectius de millora del centre. Aquests objectius són públics i poden consultar-se a l’apartat Erasmus del nostre web.

Des de que varem posar en marxa els primers projectes hem realitzat mobilitats de professorat a Kalnes (Noruega), Florència (Itàlia), Santo Tirso (Portugal) i Quimper (França). El nostre alumnat també ha gaudit de les oportunitats de mobilitat a Kalnes (Noruega) i a Quimper (França).

Durant aquesta setmana, la nostra Directora, Mª José Llorca i la coordinadora Erasmus+, Xelo Soler, es troben realitzant una mobilitat d’aprenentatge per observació en Asikkala (Finlàndia).

Esperem que totes aquestes mobilitats generen un creixement personal i professional en els participant i que aquest impacte acabe revertint-se en la millora del centre mitjançant la consecució dels nostres objectius Erasmus+.

Demà, durant els actes de celebració dels Erasmus Days, realitzarem una activitat en el pati per inaugurar un pal d’adreces múltiples on s’indicaran el llocs que hem visitat gràcies a aquest programa, desitgem continuar completant-lo amb totes les futures sortides que tenim previstes.

Es pot veure la noticia publicada per la Conselleria al següent enllaç:

La Conselleria d’Educació ha celebrat una jornada per a projectes KA-1 en la qual s’han entregat els reconeixements als nous projectes seleccionats: 29 centres d’Alacant, 11 de Castelló i 49 de València.