Jornades de Ciberseguretat per a famílies

El Centre de Seguretat TIC de la Comunitat Valenciana, CSIRT-CV, ha posat en marxa Pla Valencià de Capacitació en Ciberseguretat, que centra gran part de les seues accions en la formació i conscienciació als col·lectius amb major probabilitat de ser víctimes d’amenaces en línia, com és el cas dels adolescents.

Com a part d’aquest pla,l’IES Badia de Babel i el CSIRT-CV us conviden a la xarrada EN LÍNIA del dia 16/03/2022 a les 19.00 hores dirigida a totes les famílies d’alumnes d’aquest centre escolar. L’enllaç a través del que us podeu connectar a aquesta xarrada-taller és:

En aqueixa sessió d’aproximadament 120 minuts, s’explicaran conceptes bàsics sobre l’ús que li donen els nostres fills i filles a Internet, les paraules que utilitzen en el seu dia a dia, les principals amenaces, les recomanacions necessàries per a millorar la seguretat en Internet de la família i els recursos de suport que es poden trobar perquè vosaltres mateixos us sentiu més segurs en navegar o utilitzar el mòbil o tauleta.

A més, durant aqueixa mateixa setmana, tant els alumnes de 2n de l’ESO, participaran en altres sessions formatives, amb una base comuna, però amb enfocament i format diferents.

Pots descarregar més informació ací.