L’ANDREU AMB LES CLÀSSIQUES: Concurs COMPITALIA 2022

El divendres 27 de maig es va fer lliurament dels diplomes de participació en el concurs Compitalia 2022.

Una part de l’alumnat de tercer i quart d’ESO de Cultura Clàssica va participar en la modalitat Pausanias, consistent en una redacció de caràcter literari o periodístic d’un mite o fet històric grecoromà, (enfocat com a crítica social, investigació policíaca, crònica parlamentària, crònica de successos, relat esportiu, festivitat religiosa o social, etc.).

Dues alumnes van participar en la modalitat Fidias, en la qual es tracten els mateixos temes però en format de còmic. Estem molt contents amb la participació i amb la qualitat dels treballs. Enhorabona a tots!

L’ANDREU AMB LES CLÀSSIQUES i LES CLÀSSIQUES A L’ANDREU