El Diluvi visita l’IES Andreu Sempere

Divendres passat, dia 16 d’ abril, l’IES Andreu Sempere rebia una visita ben especial: El Diluvi, darrer premi Joan Valls.

Andreu Ferre (baix i antic alumne de “la casa”) i Flora Sempere (vocalista principal del grup) entraren a les aules de primer de Batxillerat per a realitzar un taller tan interessant com divertit. Algunes brometes com “Andreu (nom del xic) Sempere (cognom de la xica), ens sentim com a casa” contribuïren a crear bon ambient i els nostres alumnes gaudiren d’una sessió molt especial i enriquidora alhora.

Estudiar Ausiàs March, el nostre gran poeta medieval del segle XV, no sempre és senzill. Ara, amb el nou single d’El Diluvi “Tot amor falla”, inspirat en el poema LXXVII de March, encetar aquest tema els ha resultat, fins i tot, engrescador.

La intertextualitat i els referents culturals diversos a la lletra de les cançons, la barreja d’estils musicals que el grup fa servir o l’èxit de la música en valencià també van ser temes sobre els quals els alumnes van tindre ocasió de preguntar.

Gràcies, El Diluvi.