Conferència Les fletxes de Cupido. Amor i mite

Aquest dimarts 16 de març de 2021 hem gaudit en l’IES Andreu Sempere de la xerrada Les fletxes de Cupido. Amor i mite a càrrec de l’escriptora Isabel Barceló Chico.

L’autora ens ha endinsat en les històries de diferents mites que tenen com a tema central l’amor i que encara avui ressonen en el coneixement i saber, com és el cas de Perseu i Medusa, Orfeu i Eurídice o Psique i Cupido.

Ha estat un crit reivindicatiu de les tan injuriades Humanitats i que esperem hagi ressonat en tot el centre educatiu a través dels alumnes de Llatí, Grec i Literatura Universal, que han estat presents.

En finalitzar l’escriptora ha fet lliurament dels premis del concurs de narrativa de temàtica mitològic-amororosa, organitzat pels departaments de Llatí i Grec en els diferents nivells de l’alumnat present.

L’activitat forma part de l’acció Per què llegir als clàssics del Programa d’activitats literàries a centres d’Ensenyament Secundari Obligatori de la Direcció General del Llibre i Foment de la Lectura del Ministeri de Cultura i Esport del Govern d’Espanya.