Guanyadors del X Concurs d’aplicacions per a mòbil amb App Inventor

L’alumnat de les optatives d’Informàtica, TIC i TIC I dels cursos 3r d’ESO, 4t d’ESO i 1r de Bat han participat aquest matí en la gala d’entrega de premis de la X edició del Concurs de programació d’aplicacions per a mòbil amb la ferramenta App Inventor. Aquest concurs l’organitza cada any l’Escola Politècnica Superior d’Alcoi, en un acte celebrat dins de la programació de la Setmana de la Ciència. El concurs, que coordina el Grau en Enginyeria Informàtica d’aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra «Alcoi Ciutat del Coneixement» signada amb l’Ajuntament d’Alcoi .

Aquest any les dos modalitats han contat amb la participació de 188 alumnes procedents de 7 poblacions, presentant un total de 66 projectes en la modalitat A i 23 projectes en la modalitat B.

Volem donar l’enhorabona al nostre alumnat que ha obtingut els següents resultats:

MODALITAT A – 3r i 4t d’ESO

PREMI POPULAR amb 2020 The Game