XXIX Concurs de Pintura Infantil i Juvenil de Patrimoni Nacional

Felicitacions a les alumnes Amanda Francés i Raquel Calatayud de 2n d’ESO per la seua participació en el XXIX Concurs de Pintura Infantil i Juvenil que organitza la Direcció d’Actes Oficials i Culturals de Patrimoni Nacional.

El tema del concurs són els interiors i/o exteriors dels monuments, jardins històrics i fonts de Patromoni Nacional així com palaus, residències, catedrals i fundacions religioses vinculades històricament  a la Corona espanyola.

Les nostres felicitacions també a l’Escola Municipal de Belles Arts i a la seua directora, Montse Ripoll Pascual, per impulsar aquestes iniciatives i acompanyar  les alumnes en l’acte de lliurament dels diplomes de participació.

Compartim els treballs d’Amanda i Raquel per tal que gaudiu d’aquestes precioses pintures.