Alegria en un cello

A l’institut Andreu Sempere, s’ha fet hui divendres 5 de febrer un concert per a l’alumnat d’Arts escèniques i 1r, 2n i 3r d’ESO. El convidat ha sigut Pol Alabort Martínez que ha interpretat diferents peces per a cello.

Pol Alabort va obtindre el Títol Professional de Música al Conservatori Professional de Música de Torrent l’any 2020 i actualment cursa estudis al Conservatori Superior de Música de Murcia amb el professor David Apellániz.

Pol ens ha interpretat com a repertori la Suite nº 4 en mi bemoll major BWV 1010 de J. S. Bach. En concret, els moviments Prélude, Allemande, Sarabande i Gigue.

Quan acaba les seues interpretacions s’escolten clarament els aplaudiments dels alumnes que se senten afortunats de que, en plena pandèmia on estem limitats, hagem pogut gaudir d’aquesta interpretació. De part del centre és una bona iniciativa fomentar la cultura i animar a la gent jove a conèixer altres tipus de música no tan habituals en el nostre dia a dia.

En la meua opinió, vull assenyalar que era un intervenció que em feia molta il·lusió perquè portava dies estressada pel ritme de Segon de Batxillerat. A part, fa poc va morir un dels millors actors d’Alcoi i l’ànima de molta gent està dolguda. Personalment, aquesta activitat m’ha evadit de tots l’estrès i passar una bona estona amb un músic professional dibuixa fàcilment un somriure.

Neus Matarredona Coloma