Taller de tardor

Dels dies 9 a 11 de desembre, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha realitzat diferents activitats incloses al Taller de tardor que, amb motiu de l’Any internacional de les fruites i les verdures, està coordinant Herminia Martínez,  la nostra Artista en residència 2020-2021.

El dimecres 9 de desembre, 14 alumnes de 2n d’ESO van visitar el Mercat de Sant Roc per comprar fruita i verdura per l’esmorzar i parlar amb les venedores de les parades sobre els productes de temporada i la seua procedència.

El dijous 10 de desembre i el divendres 11, els/les alumnes de 2n i 1r d’ESO respectivament, van realitzar diferents activitats així com un taller d’ornamentació nadalenca. Ens queda pendent el mural de fruites i verdures de temporada que instal·larem al vestíbul amb  les fotografies que ha fet l’alumnat i el receptari digital que farem amb totes les receptes que estan preparant els/les nostres joves cuiners i cuineres.

Accés a l’àlbum de fotos: