Lliurament documentació de matrícula i sol·licitut accés WEB FAMÍLIA – Alumnat de 2ESO, 3ESO, 4ESO, 2BAT i 2FPB

MATRÍCULA:  (per a l’alumnat de 2ESO, 3ESO, 4ESO, 2BAT, 2FPB)

Us adjuntem el document per a l’actualització dels dades personals necessàries per a completar la matrícula. No s’ha de presentar cap altra documentació, només calç aportar-l’en el cas d’actualització de documents o variació dels circumstàncies personals.

DOCUMENT DE DADES PERSONALS

WEB FAMÍLIA:  (sols en cas de no tindre accés de l’any passat o anteriors)

Us adjuntem el document de sol·licitud d’accés a la WEB família.

DOCUMENT SOL·LICITUD ACCÉS WEB FAMÍLIA

Els documents s’enviaràn preferentment retornant-els a aquest correu: secretaria@iesandreusempere.es degudament emplenats i signats (no fer imatge ni captura de pantalla). De no ser així, no hi ha que anar a lliurar-els a secretària, és passarà per els aules a recollir-els. Els dies assignats per a recollir-els són els següents:

ESO: DILLUNS 14 DE SETEMBRE

BAT: DIMARTS 15 DE SETEMBRE