Procediment de subhasta de places vacants de FP 2022-2023

El divendres 9 de setembre de 2022 a l’aula d’audiovisuals de l’IES L’ALMADRAVA es procedirà a la subhasta de places vacants de cicles formatius de grau mitjà i superior per a l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i no ha resultat admés quedant en llista d’espera.

Horari de la subhasta:

• 10.00h 1r curs del Cicle de Grau Mitjà de Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria.
  • 11.00h 1r curs del Cicle de Grau Mitjà de Tècnic Auxiliar de Farmàcia i Parafarmàcia.
  • 11.30h 1r curs del Cicle de Grau Superior de Tècnic de Laboratori Clínic i Biomèdic.
  • 12.00h 1r curs del Cicle de Grau Superior de Dietètica.

Aquest procés serà un acte únic i presencial (cal portar el DNI per a la seua identificació).

En els taulers d’anuncis del centre s’han publicat els llistats de l’alumnat en llista d’espera per ordre de prioritat segons cicle i modalitat d’accés. En la subhasta es respectarà la modalitat d’accés per a cobrir les places vacants.