Premis Extraordinaris de Formació Professional

Per Just | 16 d'octubre de 2024 | Comentaris tancats a Premis Extraordinaris de Formació Professional

Es publica la inscripció per als premis extraordinaris d’FP fins al 8 de novembre del 2024.

Campanya de conscienciació en Ciberseguretat per als menors

Per Just | 2 d'octubre de 2024 | Comentaris tancats a Campanya de conscienciació en Ciberseguretat per als menors

Des del Servici de Confiança Digital de la Conselleria d’Hisenda, Economia i Administració Pública, volem fer extensiva la campanya de conscienciació que ha llançat el Centre de Ciberseguretat de la Comunitat Valenciana (CSIRT-CV).

Fase 2 de subhasta de places vacants d’FP 24-25

Per Just | 19 de setembre de 2024 | Comentaris tancats a Fase 2 de subhasta de places vacants d’FP 24-25

El dimarts 1 d’octubre de 2024 a l’aula d’audiovisuals de l’IES L’ALMADRAVA es procedirà a la subhasta de places vacants en la Fase 2 de cicles formatius de grau mitjà i superior per a l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i no ha resultat admés quedant en llista d’espera. Podrà accedir qualsevol persona interessada que complisca els requisits d’accés.

Presentació de Cicles Formatius del curs 2024/25

Per Just | 5 de setembre de 2024 | Comentaris tancats a Presentació de Cicles Formatius del curs 2024/25

Horaris i aules, del dia 9 de setembre de 2024, per a la presentació de Cicles Formatius de grups de matí, vesprada i nocturn.

Recepció de l’alumnat d’ESO, Batxillerat i PFCB Zeladors per al curs 2024/25

Per Just | 5 de setembre de 2024 | Comentaris tancats a Recepció de l’alumnat d’ESO, Batxillerat i PFCB Zeladors per al curs 2024/25

Horari per a la recepció de l’alumnat d’ESO i Batxillerat, el dia 9 de setembre del 2024. El PFQB de Zeladors/es tindra la presentació del curs el dia 11 de setembre a les 10.00h

Procediment de subhasta de places vacants de FP 2024-2025

Per Just | 5 de setembre de 2024 | Comentaris tancats a Procediment de subhasta de places vacants de FP 2024-2025

El dilluns 9 de setembre de 2024 a l’aula d’audiovisuals de l’IES L’ALMADRAVA es procedirà a la subhasta de places vacants de cicles formatius de grau mitjà i superior per a l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i no ha resultat admés quedant en llista d’espera.

Ampliació matrícula en línia fins al 4 de setembre

Per Just | 31 de juliol de 2024 | Comentaris tancats a Ampliació matrícula en línia fins al 4 de setembre

El període de matriculació s’àmplia fins al 4 de setembre de 2024 per la via EN LÍNIA.

Calendari d’inici de curs 2024-2025

Per Just | 31 de juliol de 2024 | Comentaris tancats a Calendari d’inici de curs 2024-2025

Es publica el calendari amb instruccions d’inicio de curs 2024-2025.

Per Just | 8 de juliol de 2024 | Comentaris tancats a IES L’Almadrava: 1r a la convocatòria de juny de 2024 de selectivitat a Benidorm

Després de la publicació dels resultats de les notes de la convocatòria de juny de 2024 de les Proves d’Accés a la Universitat, popularment coneguda com Selectivitat, l’IES L’Almadrava està d’enhorabona pel rendiment del nostre alumnat.

Es publica la resolució del servici de transport escolar

Per Just | 28 de juny de 2024 | Comentaris tancats a Es publica la resolució del servici de transport escolar

Es publiquen les resolucions del servici de transport escolar per al curs 2024/2025