Festes Majors Patronals 2021 amb coneixement

Amb motiu de la commemoració de les Festes Majors Patronals 2021, la Unitat de Prevenció Comunitària en Conductes Addictives de la Regidoria de Benestar Social, en col·laboració amb els IES del municipi i el Departament de Comunicació de l’Ajuntament de Benidorm, posarà en marxa la Campanya Coneixement! en l’àmbit escolar.
L’objectiu principal de la campanya és promoure que les Festes es desenvolupen en un clima saludable, d’acord amb la normativa vigent i que es reduïsca al màxim els riscos derivats del consum d’alcohol i altres drogues, especialment entre els menors.

L’acció principal d’aquesta campanya en l’àmbit escolar és l’elaboració i emissió d’uns enresgistraments d’àudio que podran sentir-se per la megafonia dels centres la setmana lectiva prèvia a les Festes.

Els àudios estan protagonitzats per onze estudiants, en representació dels cinc centres escolars de secundària, que han sigut seleccionats per ser referents positius per a la joventut. Creiem que la prevenció entre iguals és un aspecte molt important a incloure en l’àmbit escolar i amb aquesta acció es pretén abordar l’objectiu principal de la campanya d’una forma directa, alhora que atractiva i nova per a tots els escolars majors de dotze anys.

Per a la difusió de la campanya en RRSS emprarem l’hastag #coneixementfmpb2021