ALUMNAT

MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR

FUNCIÓ DELS MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR

Ser la veu i representar els alumnes a l'òrgan de decisió del Centre, és tracta d'una tasca molt important per tal que els alumnes fasen arribar la seua veu i prenguen part dels decisions que afecten a tota la comunitat educativa així com al funcionament diari del Centre. Els representants dels alumnes al Consell Escolar són:

Iván Folch Hernández

Joan Novella García

Celia Martínez Marí

Guillem Zamora Mauricio

DELEGATS DE CURS

Funció dels delegats de curs: PER QUÈ VULL SER DELEGAT/DELEGADA?

Fer de nexe d'unió entre el professorat i alumnes, formar part de l'organ de decisió dels alumnes, ser la veu representativa del grup a les avaluacions i en la comunicació amb el professorat, representar els seus companys en d'altres són les tasques del delegat delegada.

NOVETATS I ACTIVITATS ALUMNES:

ESPAI RESERVAT PER A LES NOVETATS QUE ELS ALUMNES HI VULGUEN AFEGIR.

PROPOSTES ALUMNAT:

ESPAI RESERVAT PER A LES PROPOSTES QUE ELS ALUMNES HI VULGUEN AFEGIR.