VIII Rencontres théâtrales en français – 25 d’abril de 2024

1er PRIX MEILLEURE PIÈCE 2024 "Tic Tac Toc"

Enhorabona a la colla "Le Poupon" dels alumnes de francés de 1r de batxillerat de l'IES d'Alcàsser que ha guanyat el primer premi de les "VIII Rencontres théâtrales en français" organitzades per l'Associació de Professors de francés de València en l'IES Misericordia de València el 25 d'abril de 2024.

L'obra que els alumnes han escrit i representat tracta dels trastorns obsessius compulsius més coneguts com TOC i esta basada en la pel·lícula espanyola "TOC TOC" que és una adaptació d'una obra de teatre francesa de 2005. Més enllà de l'aspecte còmic que pot suposar veure actuar les persones amb TOC, vam intentar conscienciar el públic del patiment que suporten e informar de les possibilitats de tractament.

Ací vos deixem el cartell i el tràiler de l'obra.

Félicitations aux acteurs/actrices et aux assistants!:

Álex Rodríguez San Blas, Enric Domingo Martí, Marta Cabanes Francés, Irene Puchalt Hernández, María Beatriz Martínez Salón, Hajar Drici, Valeria Domínguez Ramos, Lucía Domingo López, Natalia Trujillo Molina, Aitana Martínez Bosch, Martí Caballero Ramos et Naiara Mata Chirivella

Aprofitem per a recordar que el francés és l'assignatura que suma. És més que una optativa, és una ferramenta per a obrir-te al món i viure experiències meravelloses.

Apunta't a francés.

ANNE LE POUPON