CONCERT MUSICAL 30 MAIG

El passat dimarts dia 30 de maig, els alumnes de l’Institut Alcàsser, realitzaren un concert musical al Centre Cultural.

D’una banda actuaren els alumnes de 3r d’ESO dintre de l’assignatura Projecte Interdisciplinar. L’objectiu d’aquesta assignatura és produir la música que sona a diferents pel·lícules i sèries, i per tal de ficar al públic en situació, es realitzaren uns decorats perquè es transportaren a eixes pel·lícules. Per això, han hagut de treballar conjuntament els departaments de Música, Plàstica i Tecnologia.

D’altra banda, també participaren els alumnes de l’optativa de Música de 4t d’ESO i que foren els encarregats d’obrir i tancar l’esdeveniment.

Algunes de les peces que es pogueren escoltar foren: «Los chicos del coro», «La casa de Papel», «Forrest Gump», «Mission Imposible», «Piratas del Caribe», «Juego de Tronos» o «Mamma mia».

ESCENARI
DECORAT 3A