Clara, l’orientadora d’IES Abastos, ofereix una xerrada sobre tècniques per a entrevistes de treball a estudiants de Cicles Formatius

Clara, l’orientadora de l’IES Abastos, va fer una xerrada essencial sobre com enfrontar entrevistes de treball, dirigida als estudiants de Cicles Formatius. Aquest esdeveniment, realitzat en la sala d’actes de l’institut, va proporcionar als alumnes i alumnes eines i estratègies clau per a destacar en els seus futurs processos de selecció laboral.

La sessió va començar amb Clara explicant l’estructura típica d’una entrevista de treball, incloent-hi els tipus de preguntes més comunes i com preparar-se per a respondre-les amb confiança. Va destacar la importància de la primera impressió, el llenguatge corporal, i com vestir-se adequadament per a aquestes ocasions.

“Una entrevista de treball és sovint la primera oportunitat perquè us coneguin no sols com a professionals sinó com a persones. És crucial que sapigueu presentar-vos de manera que reflecteixi la vostra competència i adaptabilitat”, va assenyalar Clara.

L’esdeveniment va concloure amb una sessió interactiva de preguntes i respostes, on Clara va respondre a dubtes específics dels alumnes i va oferir consells personalitzats basats en situacions reals que podrien enfrontar.

Aquesta xerrada sobre tècniques per a entrevistes de treball és només una de les moltes iniciatives que IES Abastos està implementant per a preparar als seus estudiants per a l’èxit en el competitiu mercat laboral, equiparant-los amb les habilitats necessàries per a superar amb èxit els desafiaments que trobin en el seu camí professional.