Erasmus+: Visita a Prato a Itàlia

Recentment, els dies 16 a 22 d’abril, un grup d’alumnes de *1Bachillerato que cursen Història del Món Contemporani van visitar la ciutat de *Prato a Itàlia retornant la visita que, anteriorment, havien realitzat alumnes d’Español de la *Scuola *Superiore *Carlo *Livi *di *Prato a la regió italiana de la Toscana. El grup espanyol anava acompanyat dels professors *Fani González, Ximo Martín, i *Fede Sinisterra.

Aquest viatge ha tancat una atractiva activitat desenvolupada dins de l’espai d’intercanvis Erasmus+. A Itàlia, els nostres alumnes van ser, amigable i afectuosament, acollits per famílies italianes que, al seu torn, corresponien a l’hospitalitat demostrada per les nostres famílies a València durant el mes de març passat.

Un bon nombre d’activitats culturals i lúdiques han esquitxat aquesta intensa setmana en la qual hem pogut integrar-nos en el viure quotidià de les famílies, en les seves activitats escolars, tant com extraescolars, en la gastronomia italiana, que en cap moment ens ha decebut, i, molt especialment, en una meravellosa oferta cultural que ha fet les delícies dels paladars més exquisits: visites a Florència, formidable bressol del Renaixement, o les medievals Lucca o *Sienna.

Confiem i desitgem que les amistats que s’han forjat en aquests dies derivin en ferms llaços capaços de superar el temps i la distància.