Abastos pel món amb Erasmus+!

Els alumnes de 1ºBach hem gaudit durant el mes d’octubre de l’intercanvi cultural amb alumnes de Monza (Itàlia, molt prop de Milà). Ens van visitar en l’institut durant la primera setmana d’octubre, i després viatgem nosaltres l’última setmana d’aqueix mateix mes allí. Vam aprendre de la seua cultura, la seua gastronomia, el seu idioma,… fins i tot entrem en les seues classes de dret! Vivim també una experiència immersiva per a fer-nos conscients de les dificultats que senten en el seu dia a dia les persones invidents.
Tornem amb la motxilla carregada amb moltíssims aprenentatges en el terreny dels idiomes, de les relacions socials, de les diferents cultures,… Tots ells ens han obert la ment a realitats molt diferents a les nostres. Hem comprés que hi ha persones que viuen de manera diferent, ja siga per la seua cultura o per la seua condició física, i ens hem fet també més sensibles a aquestes desigualtats.

Tot això ens ha fet créixer i madurar com a persones, i volíem compartir-ho amb vosaltres també perquè la nostra experiència arribe, si cap, encara més lluny!