CONCURS DE POSTALS NADALENQUES

Es convoca el concurs de “Postals Nadalenques 2021” IES ABASTOS d’acord amb les següents bases:

1. Els participants seran alumnes matriculats en el curs acadèmic 2021-22.
  1. Hi haurà quatre categories: una per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, una altra per a 3r i 4t d’ESO, una altra per a Batxillerat i Cicles formatius i un premi extraordinari Erasmus +.
  1. Es podrà presentar una targeta/postal per participant.
  1. Els treballs hauran de presentar-se en format de 29,7×21 (DIN-A4), com a màxim i sobre un suport de cartolina.
  1. La temàtica se centrarà en el Nadal, i es podran representar escenes o imatges relacionades amb qualsevol aspecte d’aquest tema.
  1. Les tècniques utilitzades podran ser manuals o informàtiques. Per a les manuals es podrà utilitzar qualsevol tipus de procediment: aquarel·la, oli, llapis de colors, ceres, pastel, etc.
  1. S’establiran 7 premis, un primer i un segon per a cada categoria. Aquests premis consistiran en targetes regal de “El Corte Inglés”:

=> 1r i 2n d’ESO:

=> 3r i 4t d’ESO:

2n Premi targeta regal per valor de 20€

=> Batxillerat i Cicles Formatius:

=> PREMI EXTRAORDINARI ERASMUS +

Premi únic…………………………. targeta regal per valor de 50€

1. El termini de presentació serà fins el 10 de desembre de 2021. Podran entregar-se al professorat del Departament de Plàstica o en el despatx de vicedirecció. Cada treball s’entregarà en sobre tancat, en el qual ha de figurar el nom i cognoms de l’autor/a i el curs al qual pertany.
  1. El jurat estarà compost per:
  • Na Cristina Alberto (cap del Dept. de Plàstica)
  • Na María Moscardó (Professora del Dept. de Plàstica)
  • Na Inés Bonet (Professora de Religió)
  • En Vicente Ruiz (Professor d’Informàtica i representant d’Erasmus+)
  • Representant de l’AMPA.
  • Na Vicen Gurrea (vicedirectora)
  1. La decisió del jurat del concurs es farà pública el dia 22 de desembre.
  1. Amb les postals que se seleccionen com a finalistes i amb la resta de treballs, es realitzarà una exposició. La guanyadora del premi extraordinari d’Erasmus+, a més, serà la targeta de felicitació nadalenca del centre, en la qual apareixerà el nom del seu autor/a.
  1. Els participants autoritzen l’Institut a fer públics els treballs a través de la pàgina web del centre (http://www.iesabastos.org).
  1. Els premis s’entregaran el 22 de desembre, en el saló d’actes. Més endavant es comunicarà l’hora.
  1. La participació en el concurs implica l’acceptació de les seues bases, de la mateixa manera l’organització està facultada per resoldre qualsevol contingència no prevista en aquestes bases.
  1. Els premis estan patrocinats per l’AMPA del centre.