CONCURS DE CONTES

Es convoca el concurs literari de contes “NADAL IES ABASTOS”, d’acord amb les següents bases:

1. Els participants seran alumnes matriculats en el curs acadèmic 2021-22.
  1. Hi haurà tres categories dirigides, una per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, una altra a 3r i 4t d’ESO i una altra per a Batxillerat i Cicles.
  1. Els textos podran estar escrits en valencià o en castellà.
  1. En totes les categories es convoca la modalitat de relat curt, amb les següents característiques:
  • Tema nadalenc. Els textos s’entregaran en un sobre tancat, amb indicació del nivell (1r 2n 3r o 4t ESO, Batxillerat o Cicle formatiu) i signat amb pseudònim. S’acompanyarà d’un altre sobre tancat i signat amb el mateix pseudònim, que contindrà en el seu interior el nom, els cognoms i el curs de l’autor/a.
  • Extensió màxima de 5 pàgines tot compartint espai les il·lustracions i el text, la grandària de la lletra serà 12 i l’interlineat senzill.
  1. El termini d’entrega serà fins el 10 de desembre de 2021. Podran entregar-se en el despatx de vicedirecció, al professorat dels Departaments de Llengües, o a la professora de Religió.
  1. S’establiran 6 premis, un primer i un segon per a cada Categoria. Aquests premis consistiran en targetes regal de El Corte Inglés:

=> 1r i 2n d’ESO:

=> 3r i 4t d’ESO:

2n Premi targeta regal per valor de 20€

=> Batxillerat i Cicles Formatius:

2n Premi targeta regal per valor de 20€

1. En participar en el concurs, els participants autoritzen l’institut a fer públics els treballs mitjançant la pàgina web de l’institut (http://www.iesabastos.org).
  1. El jurat estarà compost per:
  • Na Nuria Zaragozá (cap del Dept. de Castellà)
  • En Ferran Colom (cap del Dept. de Valencià)
  • Na Inés Bonet (Professora de Religió)
  • En Fernando Terradez (cap del Dept. d’Anglés)
  • Na Nuria Mateu (cap del Dept. de Francés)
  • Representant de l’AMPA.
  • Na Vicen Gurrea (vicedirectora)
  1. La decisió del jurat es farà pública el dia 22 de desembre de 2021, data en la qual es farà entrega dels premis en el saló d’actes. Més endavant es comunicarà l’hora.
  1. La participació en el concurs implica l’acceptació de les seus bases, de la mateixa manera l’organització està facultada per resoldre qualsevol contingència no prevista en aquestes bases.
  1. Els premis estan patrocinats per l’AMPA del Centre.