Representació de l’alumnat

Els representants del sector alumnat al Consell Escolar de l'Escola Oficial d'Idiomes de Paterna posen a disposició dels i les alumnes del centre la següent adreça electrònica de contacte:

consejoescolareoipaterna@gmail.com

D'aquesta manera podreu fer-los arribar els vostres dubtes o suggeriments perquè ells els puguen traslladar a les sessions del Consell Escolar. Les consultes sobre qüestions administratives o acadèmiques es continuaran formulant per les vies corresponents.