Les biblioteques, un recurs necessari

Roberto Soto, president de l’Associació de Professionals de Biblioteques Mòbils (ACLEBIM) va intervindre per videoconferència en el CIP FP Batoi.

Va explicar a l’alumnat de 1r TASOCT la importància del bibliobús en tota Espanya. És indiscutible que aquest recurs arriba a tots i totes. A pobles i ciutats. A xiquets/as i adults/as.

Van rebre el Premi Nacional al Foment de la Lectura per la seua trajectòria des de la dècada dels 90, treballant per fer arribar la lectura allí on no arribaven altres biblioteques. Per la seua gran labor, “dura però gratificant” com diuen ells en la seua pàgina web.

Des del CIP FP Batoi agraïm la participació del seu president en aquest centre i esperem tornar-nos a trobar prompte.

Per més informació de l’associació: https://bibliobuses.com/

Concurs de fotografía a Instagram

El Departament Estratègic d’Igualtat i Convivència del CIPFP BATOI ha organitzat un concurs de fotografia a Instagram per commemorar el 8M. L’objectiu del concurs ha estat el de visibilitzar les dificultats que han tingut i tenen en l’actualitat les dones a l’hora de conciliar la seua vida familiar i laboral. Per participar l’alumnat del centre havia de compartir una foto al hastag #8MCIPFPBATOI #JOTRIE.

Dilluns 8 de març a les 10 del matí s’ha publicat al compte d’Instagram “jo_trie_8M” el títol de la fotografia finalista i de la fotografia guanyadora del premi del concurs. Volem agrair la implicació i dedicació de les persones que han conformat el jurat representant diferents col·lectius. Han participat representants de l’Associació Fotogràfica d’Alcoi (AFA), la Unitat d’Igualtat de l’Ajuntament d’Alcoi, de l’Assemblea Feminista d’Alcoi, del Club de Malas Madres, i del CIPFP Batoi.

Del Trabajo… a casa? de l’alumna de primer d’Integració Social, Lluna Riquelme, ha sigut l’elegida com a guanyadora pel jurat del concurs.

El jurat ha valorat la quotidianitat, la naturalitat i la càrrega simbòlica de la imatge. El jurat també va valorar molt positivament el treball presentat per Leila Fernández que ha resultat finalista.

Des de l’organització d’este primer concurs fotogràfic per commemorar el 8M estem molt contentes per l’acollida i la participació d’alumnat així com de la qualitat de les obres participants.

Alimenta les Emocions

Els alumnes de 1r CAE matí subgrup A, han elaborat unes activats per als alumnes de 2n de primària del col·legi Sant Vicent d’Alcoi, amb la intenció de fer educació per a la salut.

La intervenció que es titola “ALIMENTA LES EMOCIONS” s’ha dut a terme al llarg de dos intervencions on line, han proposat sis activitats per treballar la prevenció de trastorns de la conducta alimentària (TCA) . Per a aconseguir-ho han tractat els següents aspectes:

  • IMATGE CORPORAL:
    • Activitat 1: Analitzar amb esperit crític els estereotips marcats per la societat.
    • Activitat 2: Foment de la empatia entre companys.
  • CONTROL D’EMOCIONS:
    • Activitat 3: Reconèixer les emocions.
    • Activitat 4: Enumerar adjectius que posen en valor característiques físiques i personals dels companys i d’ells mateixos.
  • HÀBITS ALIMENTARIS:
    • Activitat 5: Classificar grups d’aliments dins de la piràmide alimentària.
    • Activitat 6: Aplicar el concepte de la dieta saludable al Nutriplat.

Les dificultats comunicatives que suposen la mascareta i la comunicació on line no han impedit a l’alumnat aprendre i aplicar els coneixements d’una forma innovadora i lúdica. Demostrant que les dificultats es poden transformar en oportunitats.

Quedem molt agraïts a les professores Raquel Sirvent i Sara Seguí per la seua col·laboració i disposició a aplicar nous mètodes didàctics

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies