Estància Erasmus +

Finalitza l’estància al nostre Centre l’alumna procedent de França (Pirineus Orientals) que ha prestat suport a la Secretaria i a Consergeria.

Ha estat un plaer

Experiències plenes d’aprenentatges

L’alumnat de 1r d’Educació Infantil en este mes de març ha tingut un contacte directe amb el sector productiu mitjançant diferents activitats.

En primer lloc, es va visitar l’Escola infantil El Salvador d’Ibi. Allí ens van explicar el seu funcionament, i a més van poder gaudir de primera mà de com implementen diferents tipus d’activitats en la primera infància (Tallers, taules de llums, jocs…) La jornada va finalitzar amb la visita guiada a l’Hotel del Joguet.

Per altra banda, el passat dia 7 de març, l’alumnat va visitar la veïna localitat d’Onil. En esta ocasió es van programar i executar diferents activitats per a tots els xiquets i xiquets d’1 a 3 anys de l’Escola Infantil El Barranquet d’Onil. Al voltant de 60 xiquetes i xiquetes gaudiren de les seues propostes d’activitats. A més a més, la directora del centre va mostrar les instal·lacions i el seu funcionament, a més de donar orientacions molt enriquidores per al nostre l’alumnat. La jornada va finalitzar amb la visita al museu de la Nina d’Onil.

Finalment, cal recalcar que han sigut experiències plenes d’aprenentatges i agraïm la col·laboració de tots i totes per fer-ho possible.

Visita al Centre de dia i residència Gormaget d’Alcoi.

El passat divendres 22 de març, els i les alumnes d’Atenció a Persones en situació de Dependència van visitar el Centre de dia i residència Gormaget d’Alcoi.

El director de la residència ens va mostrar les instal·lacions, explicar quins eren els serveis que prestaven segons el seu nivell de diversitat funcional, com s’organitzaven els i les diferents professionals, així com la importància de deixar constància del treball que feien els diferents components dels equips de treball amb aquestes persones amb diversitat funcional intel·lectual.

Va ser una visita molt enriquidora que va servir a l’alumnat per a conéixer la realitat del centre, així com per a descobrir espais dedicats a l’atenció a la dependència en Alcoi.

APRENENTATGE-SERVEI en les Escoletes municipals d’Alcoi

L’alumnat de 2n d’Educació Infantil, durant el mes de febrer i març, han dut a terme diferents activitats en les tres escoletes municipals: Escola infantil de Batoi, en l’Escola infantil El Jesuset i en l’Escola infantil de la Zona Nord.

Contacontes, jocs, estimulació sensorial, música, balls… Tot un seguit d’activitats que han donat l’oportunitat a l’alumnat de posar en pràctica tot l’aprés al llarg del cicle.

Agraïm la col·laboració dels centres per obrir-nos les portes i per contribuir que el nostre alumnat millore les seues competències.

Aquestes activitats d’aprenentatge-servei s’han organitzat de manera intermodular.

Aprenentatge servei a l’Escoleta de Banyeres

Divendres passat, 15 de març, l’alumnat de 1er d’Emergències sanitàries va fer un taller d’aprenentatge-servei a l’Escoleta de Banyeres. Tingueren l’oportunitat de posar en pràctica maniobres de reanimació cardiopulmonar i desobstrucció de la via aèria tant en adults com en víctimes pediàtriques. Va ser una jornada molt interessant per als assistents. Donem les gràcies a l’Escoleta per fer possible aquesta iniciativa.