IX Edició del concurs i l’entrega de premis Idea-t del Campus d’Alcoi – Àgora Emprenedors

Aquesta novena edició ens ha fet tornar amb la modalitat d’entrega dels premis de forma presencial a l’edifici Carbonell de la UPV Campus d’Alcoi el passat divendres 25 de març, presentant els alumnes de primer del cicle formatiu d’Administració i Finances del nostre centre tres projectes, tutoritzat per la professora Irene Johera, dels quals ens han donat dos premis:

• El primer premi a la millor iniciativa del concurs IDEA-T amb CHANCE ADAPT, presentat pels alumnes: Carolina Castillo i Jean Malla. Una aplicació mòbil amb l’objectiu d’interrelacionar tant a comerços i professionals com a usuaris, per adaptar i localitzar negocis accessibles per a persones amb diferent diversitat funcional. Cal mencionar i agrair la col·laboració d’un alumne del nostre centre, David Sanjuan, que els va ajudar a realitzar la presentació amb llenguatge de signes.
  • I un altre premi a la millor iniciativa del Centre Batoi amb STYLENAD, presentat per les alumnes: Dafne González, Alisson Mora i Natalia Prats. Tractant-se d’una altra aplicació mòbil de moda amb l’objectiu d’ajudar a orientar a les persones amb la finalitat que puguen arribar a conéixer-se millor a si mateixes i que tinguen un estil de roba ajustat a la seua personalitat, podent escollir qualsevol estil de moda i visualitzar-ho al seu propi avatar abans de realitzar el canvi.

Al mateix temps, també ens fan entrega d’un diploma a tots els centres que han participat en la novena edició d’aquest concurs 2021-22 com agraïment:

El present concurs té per objectiu incentivar a l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius relacionats en l’àrea d’estudis d’administració i direcció d’empreses (ADE), al desenvolupament de les seues habilitats, capacitats, actituds, aptituds, creativitat i competències en la matèria de l’emprenedoria. I com no, així ha sigut per a tots els alumnes de primer d’Administració i Finances del CIPFP BATOI. Moltes gràcies per la vostra participació i enhorabona!!!