El grup de 2n de TASOCT ha treballat en col.laboració amb dos programes promoguts per la CREU ROJA D’ALCOI

Al llarg d’este curs, el grup de 2n de TASOCT ha treballat en col.laboració amb dos programes promoguts per la CREU ROJA D’ALCOI, concretament amb els programes  “Soledad no deseada: en compañía” i  “Red social para personas mayores: Enred@te”.

Des del mòdul d’Activitats d’Oci i Temps Lliure i fent servir la metodologia d’Aprenentatge Servei, l’alumnat ha anat planificant, dissenyant i aplicant diferents activitats d’oci adreçades a les dones majors que participen en els esmentats programes. Ha estat un treball satisfactori que d’una banda ha permés que l’alumnat aprenga d’una manera més real i efectiva i per altra banda, que les usuàries de la Creu Roja hagen pogut gaudir de les activitats d’oci i especialment de la interacció amb l’alumnat.

Donat el resultat favorable, està previst continuar la col.laboració aquest curs, per part de l’alumnat de 1er d’Atenció a la Dependència.